"WHERE I BELONG": Heimtextil представляє головні текстильні тренди 2020/2021 року

16.01.2020

Heimtextil запустив новий сезон 2020/2021 років із загальною темою «Місце, до якого я належу». В офіційному превью трендів Heimtextil, директор Stijlinstituut Amsterdam Енн Марі Коммандер представила нові теми текстильного дизайну. Презентація напередодні головною текстильної виставки Європи, Heimtextil (7-10 січня 2020 року), відбулася в Текстильній лабораторії Музею текстилю в Тілбурзі, Нідерланди 11 вересня 2019 року і транслювалася по всьому світу.
У цьому сезоні Stijlinstituut Amsterdam відповідала за зміст тренд-бука і організацію виставкової зони на міжнародній виставці текстильних виробів для дому та за контрактом. Крім Stijlinstituut Amsterdam, лондонська студія FranklinTill і данське агентство SPOTT внесли свій вклад в формування глобального прогнозу перспектив дизайну інтер'єру на 20/21. Разом з командою менеджерів Heimtextil, основні експерти в сфері дизайнерських трендів відкрили завісу таємниці під час семінару та розповіли про майбутні стилях.
На щорічному міжнародному семінарі Trend Council ідентичність стала головною темою: частиною ширшої дискусії про гендерну і культурне різноманіття, про терпимість і толерантність. Сьогодні процес самоідентифікації здається більш складним, ніж будь-коли. Ідентичність тепер формується через досвід, який відбувається одночасно, на різних рівнях: місцевому, національному, глобальному, онлайн та офлайн. Таким чином, ідентичність може складатися з безлічі різних верств. Фактично, всі люди можуть мати багатоскладних ідентичність.




Створення простору для багатогранного «Я»

Для розкриття теми «WHERE I BELONG», Heimtextil 20/21 відображає багатоскладних ідентичність через п'ять різних тенденцій. «Maximum Glam» - перетворює гламурне життя в технічно підковану, «Pure Spiritual» - знаходить баланс між природою і містикою, «Active Urban» - цінує утилітарні, адаптуються рішення, тоді як «Heritage Lux» - виділяє багату історичну спадщину, а «Multi -Local »- охоплює глобальні культурні впливи.




Тренд цього року «WHERE I BELONG» був покликаний показати, що немає єдиної концепції, придатної для всіх. Щоб розкрити всі грані нашої ідентичності більш інформативним і надихаючим чином, Stijlinstituut Amsterdam запросив чотири студії дизайну і двох фотографів, щоб відобразити ідею кожної теми. Кожному креативу була призначена тема, відповідна його філософії, практиці та методології, що дозволило їм привнести особистий і автентичний аспект в історії.
Створюючи п'ять концептуальних світів, як простір для експериментів, Trend Space також реалізував 2D-візуалізації з бренд-бука у вигляді 3D-інсталяцій. Концептуальні інсталяції були покликані активно привертати увагу відвідувачів і мотивувати їх ділитися своїм досвідом. Таким чином, самі відвідувачі змогли визначити, де вони і до якої цільової групи вони себе відносять.



Бібліотека матеріалів майбутнього

Головною подією Heimtextil Trend Space 2020 стала бібліотека матеріалів майбутнього, куратор якої став FranklinTill, що представляє нові інновації в області матеріалів в текстильній промисловості для інтер'єру. Орієнтовані на композицію матеріалів і виробничі інновації, експонати бібліотеки стали джерелом безцінної інформації і натхнення для відвідувачів і експонентів, доповнюючи вітрину естетичного дизайну і колірних тенденцій. Кожен демонстрований зразок містив коротку інформацію про походження кожного матеріалу, виробничому процесі і можливості переробки.

Маніфест матеріалів

Heimtextil і міжнародна команда тренерів розробили Маніфест матеріалів, в якому розповідається, як управляти ресурсами, використовуваними під час виставки, і уникати використання додаткових матеріалів, які можуть виявитися непотрібними після закриття виставки. Завдяки раціональному вибору матеріалів Stijlinstituut Amsterdam скоротить матеріальне споживання і створить захоплюючий форум з мінімальними витратами. Заповнення Trend Space площею 2000 кв. м. протягом чотирьох днів виставки - це завдання, над якою команді Heimtextil і Stijlinstituut Amsterdam довелося неабияк потрудитися, щоб створити виставку, обставлену, в основному, з текстилю і надувних виробів, тобто тих матеріалів, які можна буде повторно використовувати після заходу.




Ну а тепер давайте ближче познайомимося п'ятьма основними концепціями, навколо яких і була побудована вся виставка Heimtextil 2020/2021

5 трендів текстильного дизайну 2020



MAXIMUM GLAM


Сучасні гедоністи привносять в повсякденне життя театральні віяння і гламурну естетику шоу-бізнесу, створюючи фантастичний симбіоз між творчим і цифровим світом. Текстиль відповідає гаслу «більше - значить більше», поєднуючи в собі гламур, градієнти і колірні спектри, штучне хутро, ворс і бахрому, жакардові переплетення і фантастичні принти. Яскрава, строката колірна гамма досягає своєї естетичної привабливості, завдяки еклектичному сяйва, синтетичному мерехтінню, цифровому блиску і майстерному розмиття.

PURE SPIRITUAL


Ідеалісти прагнуть до досконалості і чистоти, відновлюючи зв'язок з природою, загублену в галасливій повсякденному житті мегаполісу. Вони використовують сучасні технології в пошуках особистого простору. Щоб відновити втрачений зв'язок з природою, вибирають органічні матеріали, сировину і екологічний текстиль, який зберігає свою природну фактуру з усіма шорсткостями і нерівностями, в яких явно проглядається відображення матінки - природи. Колірна гамма тут також відображає природні відтінки природи і землі.

ACTIVE URBAN


Міські жителі стикаються з проблемами, що динамічно розвивається навколишнього середовища, шукаючи утилітарні, адаптуються рішення. Вони цінують технічну продуктивність, в той же час, розумно використовуючи доступні і поновлювані ресурси. Функціональність є пріоритетом, не виключаючи відмінний зовнішній вигляд і хорошу продуктивність. Гібридний текстиль для інтер'єру та одягу є гладку поверхню в поєднанні з химерними графічними текстурами. У палітрі переважає насичений синій, асфальтно-сірий і гусеничний жовтий.

HERITAGE LUX


Хранителі історичної спадщини абсолютно нове прочитання минулих епох. Це нове оповідання відбивається в тяжінні до розкоші і пишності, обробці та оздобленням. Досягнення історичної краси, завдяки орнаментів і привабливою обробці поверхонь. Роздуми про давню історію призводить до палітри з загадковим криваво-червоним, сапфіровим і блискучим перламутром.

MULTI-LOCAL


Місцеве ремесло виходить на світовий рівень, святкуючи інклюзивність над присвоєнням, поважаючи традиційне майстерність і адаптуючи його під сучасні технології, зберігаючи творчу цілісність і різноманітність ідентичностей. Місцеві особливості стикаються глобальними віяннями. Це свято декоративного малюнка, від племінного і фольклорного до геометричного і абстрактного. Палітра в текстилі стає частиною більш широкого культурного оповідання, пов'язаного з місцевим співтовариством, культурною спадщиною та індивідуальної ідентичністю.





Наші новини

25.10.2019
Сьогодні ми підготували добірку найбільш актуальних предметів меблів для кімнати дівчинки....
07.11.2019
Ми підготували кілька порад, які допоможуть вивести неприємний запах з ваших меблів без засобів для ч...
21.11.2019
Ми підготували для вас короткий список з 10 найбільш популярних матеріалів для оббивки меблів....
12.12.2019
6 питань, на які треба відповісти при виборі тканини для офісних меблів...
26.12.2019
Ми підготували для вас статтю, де зібрали самі класні і актуальні ідеї по зимовому декору....