"WHERE I BELONG": Heimtextil представляє головні текстильні тренди 2020/2021 року
Heimtextil запустив новий сезон 2020/2021 років із загальною темою «Місце, до якого я належу». В офіційному превью трендів Heimtextil, директор Stijlinstituut Amsterdam Енн Марі Коммандер представила нові теми текстильного дизайну. Презентація напередодні головною текстильної виставки Європи, Heimtextil (7-10 січня 2020 року), відбулася в Текстильній лабораторії Музею текстилю в Тілбурзі, Нідерланди 11 вересня 2019 року і транслювалася по всьому світу.
У цьому сезоні Stijlinstituut Amsterdam відповідала за зміст тренд-бука і організацію виставкової зони на міжнародній виставці текстильних виробів для дому та за контрактом. Крім Stijlinstituut Amsterdam, лондонська студія FranklinTill і данське агентство SPOTT внесли свій вклад в формування глобального прогнозу перспектив дизайну інтер'єру на 20/21. Разом з командою менеджерів Heimtextil, основні експерти в сфері дизайнерських трендів відкрили завісу таємниці під час семінару та розповіли про майбутні стилях.
На щорічному міжнародному семінарі Trend Council ідентичність стала головною темою: частиною ширшої дискусії про гендерну і культурне різноманіття, про терпимість і толерантність. Сьогодні процес самоідентифікації здається більш складним, ніж будь-коли. Ідентичність тепер формується через досвід, який відбувається одночасно, на різних рівнях: місцевому, національному, глобальному, онлайн та офлайн. Таким чином, ідентичність може складатися з безлічі різних верств. Фактично, всі люди можуть мати багатоскладних ідентичність.
Створення простору для багатогранного «Я»
Для розкриття теми «WHERE I BELONG», Heimtextil 20/21 відображає багатоскладних ідентичність через п'ять різних тенденцій. «Maximum Glam» - перетворює гламурне життя в технічно підковану, «Pure Spiritual» - знаходить баланс між природою і містикою, «Active Urban» - цінує утилітарні, адаптуються рішення, тоді як «Heritage Lux» - виділяє багату історичну спадщину, а «Multi -Local »- охоплює глобальні культурні впливи.
Тренд цього року «WHERE I BELONG» був покликаний показати, що немає єдиної концепції, придатної для всіх. Щоб розкрити всі грані нашої ідентичності більш інформативним і надихаючим чином, Stijlinstituut Amsterdam запросив чотири студії дизайну і двох фотографів, щоб відобразити ідею кожної теми. Кожному креативу була призначена тема, відповідна його філософії, практиці та методології, що дозволило їм привнести особистий і автентичний аспект в історії.
Створюючи п'ять концептуальних світів, як простір для експериментів, Trend Space також реалізував 2D-візуалізації з бренд-бука у вигляді 3D-інсталяцій. Концептуальні інсталяції були покликані активно привертати увагу відвідувачів і мотивувати їх ділитися своїм досвідом. Таким чином, самі відвідувачі змогли визначити, де вони і до якої цільової групи вони себе відносять.
Бібліотека матеріалів майбутнього
Головною подією Heimtextil Trend Space 2020 стала бібліотека матеріалів майбутнього, куратор якої став FranklinTill, що представляє нові інновації в області матеріалів в текстильній промисловості для інтер'єру. Орієнтовані на композицію матеріалів і виробничі інновації, експонати бібліотеки стали джерелом безцінної інформації і натхнення для відвідувачів і експонентів, доповнюючи вітрину естетичного дизайну і колірних тенденцій. Кожен демонстрований зразок містив коротку інформацію про походження кожного матеріалу, виробничому процесі і можливості переробки.
Маніфест матеріалів
Heimtextil і міжнародна команда тренерів розробили Маніфест матеріалів, в якому розповідається, як управляти ресурсами, використовуваними під час виставки, і уникати використання додаткових матеріалів, які можуть виявитися непотрібними після закриття виставки. Завдяки раціональному вибору матеріалів Stijlinstituut Amsterdam скоротить матеріальне споживання і створить захоплюючий форум з мінімальними витратами. Заповнення Trend Space площею 2000 кв. м. протягом чотирьох днів виставки - це завдання, над якою команді Heimtextil і Stijlinstituut Amsterdam довелося неабияк потрудитися, щоб створити виставку, обставлену, в основному, з текстилю і надувних виробів, тобто тих матеріалів, які можна буде повторно використовувати після заходу.
Ну а тепер давайте ближче познайомимося п'ятьма основними концепціями, навколо яких і була побудована вся виставка Heimtextil 2020/2021
5 трендів текстильного дизайну 2020
MAXIMUM GLAM
Сучасні гедоністи привносять в повсякденне життя театральні віяння і гламурну естетику шоу-бізнесу, створюючи фантастичний симбіоз між творчим і цифровим світом. Текстиль відповідає гаслу «більше - значить більше», поєднуючи в собі гламур, градієнти і колірні спектри, штучне хутро, ворс і бахрому, жакардові переплетення і фантастичні принти. Яскрава, строката колірна гамма досягає своєї естетичної привабливості, завдяки еклектичному сяйва, синтетичному мерехтінню, цифровому блиску і майстерному розмиття.
PURE SPIRITUAL
Ідеалісти прагнуть до досконалості і чистоти, відновлюючи зв'язок з природою, загублену в галасливій повсякденному житті мегаполісу. Вони використовують сучасні технології в пошуках особистого простору. Щоб відновити втрачений зв'язок з природою, вибирають органічні матеріали, сировину і екологічний текстиль, який зберігає свою природну фактуру з усіма шорсткостями і нерівностями, в яких явно проглядається відображення матінки - природи. Колірна гамма тут також відображає природні відтінки природи і землі.
ACTIVE URBAN
Міські жителі стикаються з проблемами, що динамічно розвивається навколишнього середовища, шукаючи утилітарні, адаптуються рішення. Вони цінують технічну продуктивність, в той же час, розумно використовуючи доступні і поновлювані ресурси. Функціональність є пріоритетом, не виключаючи відмінний зовнішній вигляд і хорошу продуктивність. Гібридний текстиль для інтер'єру та одягу є гладку поверхню в поєднанні з химерними графічними текстурами. У палітрі переважає насичений синій, асфальтно-сірий і гусеничний жовтий.
HERITAGE LUX
Хранителі історичної спадщини абсолютно нове прочитання минулих епох. Це нове оповідання відбивається в тяжінні до розкоші і пишності, обробці та оздобленням. Досягнення історичної краси, завдяки орнаментів і привабливою обробці поверхонь. Роздуми про давню історію призводить до палітри з загадковим криваво-червоним, сапфіровим і блискучим перламутром.
MULTI-LOCAL
Місцеве ремесло виходить на світовий рівень, святкуючи інклюзивність над присвоєнням, поважаючи традиційне майстерність і адаптуючи його під сучасні технології, зберігаючи творчу цілісність і різноманітність ідентичностей. Місцеві особливості стикаються глобальними віяннями. Це свято декоративного малюнка, від племінного і фольклорного до геометричного і абстрактного. Палітра в текстилі стає частиною більш широкого культурного оповідання, пов'язаного з місцевим співтовариством, культурною спадщиною та індивідуальної ідентичністю.